Das Musical 1968 in London

Zum Verkleinern bitte mit der linken Maustaste auf das Bild klicken
Scan von der Rückseite eines Handzettels, den ich 1968 in London geschenkt beakam: Das Shaftesbury Theatre wirbt für den Besuch des Musikals "Hair".

HAIR

“MAGNIFICENT” The People
“A ROCKING, RAVING SEXCESS” Daily Mail
“NEVER MIND THE NUDES....IT’S A STORMER” Sunday Mirror
“AN ENCHANTING, PERPETUALLY MOVING EVENING” The Observer
“AN EXPERIENCE OF ENORMOUS EXHILARATION” The People
“A FRENZY OF ZEAL AND TENSION” Daily Express
“NOTHING ELSE REMOTELY LIKE IT HAS YET STRUCK THE WEST END .... A TRUE THEATRICAL CELEBRATION” The Times

SHAFTESBURY THEATRE


Shaftesbury Avenue, London W.C.2
01-836 6596

MONDAYS to THURSDAYS at 8.0
FRIDAYS and SATURDAYS at 5.30 and 8.40

Prices of Admission :
STALLS ... ... ... £2•00 £1•80 £1•50
£1•00
DRESS CIRCLE ... £2•00 £1•80 £1•50
£1•00
UPPER CIRCLE ... ... ... ...
50p
BALCONY ... ... ... ... ...
30p

N.B. FRIDAY and SATURDAY 8.40 Performances.
Stalls and Dress Circle £2•00 only.

Produced by DEWYNTERS LTD
in association with S.S.B.P. Ltd. Bristol
©: Shaftesbury Theatre

Im Jahr 1968 machte ich einen Spaziergang durch London.
Da erblickte ich einen Mann, der einen Handzettel über das Musical "Hair" verschenkte und Eintrittskarten für das Musical verkaufte.
Ich ließ mir einen Handzettel über das Musical "Hair" geben und sah und hörte mir das Musical "Hair" an.


www.thomasius.de